"ANGKARA DEDAH, ANGKARA TERJAH ... BILA SEMUA BUAT TAK KISAH !!. CAKNA DEMI RAKYAT"

Bukti Jelas Perbezaan "Jarak Lokasi" Papan Tanda LPT Amat Mengelirukan


Ramai Yg Tak Yakin Dgn Pendedahan Kami Bahawa Berlaku Kesilapan Kpd Papan Tanda Arah Di Lebuhraya Pantai Timur (Kuantan-Karak & Karak-Kuantan). Maka Bg BUKTI Kukuh Sy Paparkan Papan Tanda Dr Kedua2 Arah Yg Sempat Kami Terjah. 

Cuba Tgok Tanda Arah Chenor Dan Temerloh Dr Arah Karak Di Bawah :-

Papan Tanda Pertama:-
TEMERLOH 35 KM
CHENOR 59 KM
Beza Jarak :
59KM-35KM = 24KM



Papan Tanda Kedua:-
TEMERLOH 27KM
CHENOR 51KM
Beza Jarak :
51KM - 27KM = 24KM



Itu Dari Arah Karak. Sepatutnya Dr Arah Kuantan Beza Jaraknya Juga Patut 24KM.. Tak Boleh Berubah. Tp Lihat Papan Tanda Arah Destinasi Yg Sama Tapi Dari Arah Kuantan:-

Papan Tanda Pertama:-
TEMERLOH 45KM
CHENOR 42KM
Beza Jarak :
45KM-42KM = 3KM



Papan Tanda Kedua:-
TEMERLOH 33KM
CHENOR 30KM
Beza Jarak :
33KM - 30KM = 3KM



Ini Bermakna Ada Dua Jarak Bg Destinasi Yg Sama Dari Dua Arah Yg Berbeza Iaitu 3KM Dan 24KM.  Lebih Mengejutkan Tiba2 Ada Pula Papan Tanda Selepas Exit Chenor Tertera Pula Papan Tanda Arah Ke Temerloh Iaitu 22KM. 

Terdapat Banyak Persoalan Yg Perlu Di Jawab Iaitu Jarak Sebenar Berapa? 3KM Atau 24KM. Paling Mengejutkan Terjahan Sy Mendapati Jarak Sebenar Hanya Sekitar 14KM Sahaja Bukan 3KM Atau 24KM Seperti Yg Di Paparkan.

Kami Menggesa Pihak ANIH BERHAD Iaitu Pengendali Lebuhraya Pantai Timur (LPT) Memantau Segera Kekeliruan Ini.

Malah, Terjahan Kami mendapati Kesemua Papan Tanda Di Sepanjang LPT Dr Arah Kuantan-Karak Dan Karak-Kuantan  TIDAK TEPAT. 

Jarak Yg Di Paparkan Terlebih 6KM Hingga 10KM. Bukti Selanjutnya Akan Di Paparkan Kemudian. Mohon Pihak Berkenaan Membuat Perubahan Segera Terhadap Papan Tanda Yg Jelas Mengelirukan Ini.

MOHD SHUKRI MOHD RAMLI
Penyelaras NGO
Angkatan Pembela Rakyat
[  A N G K A R A ]

**** Anda Ada Isu2 Rakyat. Jom Support Angkara, LIKES Pages https://www.facebook.com/angkatanpembelarakyat?ref=bookmarks "Isu Rakyat Perjuangan Kami". VIRAL 1MALAYSIA.